
Założeniem działań kampanijnych jest podtrzymanie zainteresowania podróżami krajowymi wśród odbiorców profili Facebookowych miast. W ramach akcji prowadzonej w social mediach promowane będą najciekawsze atrakcje i obiekty turystyczne w różnych zakątkach naszego kraju, takie jak: muzea, instytucje kultury, obiekty noclegowe, parki rozrywki, centra handlowe, galerie sztuki czy wydarzenia.
- Miniony rok był bardzo trudny dla wieku branż, w tym turystycznej. Mam nadzieję, że podjęta przez miasta inicjatywa będzie atrakcyjną formą wzajemnej promocji i pomoże pobudzić krajową turystykę. Zachęcam do skorzystania z oferty bydgoskich hotelarzy, restauratorów, instytucji kultury czy obiektów sportowych. Zapraszam serdecznie do Bydgoszczy - miasta, które rozwija się nad rzeką, zachwyca Wyspą Młyńską i mnóstwem terenów zielonych. Każdemu z nas przyda się chwila oddechu po tym trudnym, wyczerpującym roku – mówi Rafał Bruski, prezydent Bydgoszczy.
W akcji #MiastowMiasto uczestniczą:
- Warszawa
- Wrocław
- Katowice
- Kraków
- Łódź
- Poznań
- Lublin
- Białystok
- Gdańsk
- Szczecin
- Bydgoszcz
Kampania wystartowała 22 maja postem zapowiadającym akcję. Co tydzień w sobotę będą pojawiały się wpisy dotyczące poszczególnych miast wraz z zachęcającymi zdjęciami i opisami. Akcję wspiera Unia Metropolii Polskich.