Bydgoszcz, dnia 5 grudnia 2023 r.
RAPORT DOBOWY
o sytuacji na terenie Powiatu Bydgoskiego
za okres od godz. 600 dnia 4 grudnia 2023 r. do godz. 600 dnia 5 grudnia 2023 r.
I. Nadawca: Gminne Centrum Zarządzania Kryzysowego Koronowo
1.Rodzaj zdarzenia: Brak zdarzeń.
2.Sposób załatwienia sprawy:
II. Nadawca: Gminny Punkt Kontaktowy, Gmina Solec Kujawski
1.Rodzaj zdarzenia: Zanotowano: a) 1 interwencja ogółem , 3 interwencje domowe, b) 04.12.2023 Solec Kujawski, ul. Toruńska – pomoc pogotowie ratunkowemu, zasłabnięcie lokatora.
2.Sposób załatwienia sprawy: a) Interweniował patrol pieszy i zmotoryzowany Policji, b) Wyjazd jednostki OSP Solec Kujawski.
III. Nadawca: Gminny Punkt Kontaktowy, Gmina Osielsko
1. Rodzaj zdarzenia: Brak zdarzeń.
2.Sposób załatwienia sprawy:
IV. Nadawca: Gminny Punkt Kontaktowy, Gmina Nowa Wieś Wielka
1.Rodzaj zdarzenia: Brak zdarzeń.
2.Sposób załatwienia sprawy:
V. Nadawca: Gminny Punkt Kontaktowy, Gmina Białe Błota
1.Rodzaj zdarzenia: Brak zdarzeń.
2.Sposób załatwienia sprawy:
VI. Nadawca: Gminny Punkt Kontaktowy, Gmina Sicienko
1.Rodzaj zdarzenia: Brak zdarzeń.
2.Sposób załatwienia sprawy:
VII. Nadawca: Gminny Punkt Kontaktowy, Gmina Dąbrowa Chełmińska
1.Rodzaj zdarzenia: a) 04.12.2023 Słończ - pochylone drzewo na liniach telefonicznych, b) 05.12.2023 Gzin, ul. Długa 30 – dym w pomieszczeniu, fałszywy alarm.
2.Sposób załatwienia sprawy: a) Wyjazd jednostki OSP Czarże, b) Wyjazd OSP Dąbrowa Chełmińska, OSP Gzin, OSP Czarże.
VIII. Nadawca: Gminny Punkt Kontaktowy, Gmina Dobrcz
1.Rodzaj zdarzenia: Brak zdarzeń.
2.Sposób załatwienia sprawy:
Dyżurny
Bydgoskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego