Celem konkursu jest promocja miasta, w szczególności atrakcji turystycznych, popularnych miejsc oraz odbywających się w przestrzeni publicznej wydarzeń. Każdy uczestnik może przesłać na konkurs maksymalnie pięć zdjęć wykonanych na terenie Bydgoszczy w okresie od 1 stycznia 2023 r. do dnia zgłoszenia. Fotografie nie mogą być czarno-białe. Zakres przetwarzania komputerowego określa regulamin. Pliki należy zgłaszać wyłącznie poprzez umieszczenie ich na dysku Google i wysłanie aktywnego linku na adres: konkurs@um.bydgoszcz.pl, przy czym minimalne parametry zgłaszanych zdjęć to: plik JPG, 300 dpi, dłuższy bok minimum 30 cm (3600 pikseli). Wraz z linkiem konieczne jest przesłanie wypełnionych formularzy – w miarę możliwości w formie pliku PDF, względnie JPG. Zgłoszenia przyjmowane są bezpłatnie z zastrzeżeniem, że warunkiem koniecznym jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego i zgody na wykorzystanie prac przez organizatora.
Oceny zgłoszeń dokona komisja w której składzie znaleźli się m.in. Katarzyna Gębarowska – dyrektor Vintage Photo Festival, Daria Kieraszewicz – założycielka Muzeum Mydła i Historii Brudu oraz Maciej Bakalarczyk – menedżer Starego Miasta i Śródmieścia. Autorzy najlepszych zdjęć – zdaniem jurorów – zdjęć otrzymają nagrody finansowe. Przewidziane są trzy nagrody w wysokości (kwoty brutto): 2000 zł (I miejsce), 1500 zł (II miejsce) i 500 zł (III miejsce), a także mogą zostać przyznane wyróżnienia.
Więcej TUTAJ.
Regulamin konkursu TUTAJ.