logo miasta - trzy kolorowe spichrze
Translate:

„Centrum Miasto” – bądź na bieżąco!




Oferta handlowa i gastronomiczna całego Starego Miasta i Śródmieścia skupiona w jednym miejscu, do tego informacje o bieżących wydarzeniach kulturalnych, rozrywkowych czy tych związanych z biznesem – w poniedziałek 11 marca wystartował na Facebooku profil „Centrum Miasto”.


Powstanie profilu „Centrum Miasto” zapowiadał latem zeszłego roku Maciej Bakalarczyk, Menedżer Starego Miasta i Śródmieścia w chwili obejmowania nowej funkcji. Od dzisiaj (11 marca) strona już działa. - Pomysł zrodził się chęci zaprezentowania szerokiej oferty Starego Miasta i Śródmieścia w jednym miejscu – mówi Bakalarczyk. - Ma on nie tylko ma pokazywać aktualną ofertę handlową, gastronomiczną, ale także promować wydarzenia kulturalne i historię tego wyjątkowego obszaru. Czasem o ciekawych wydarzeniach dowiadujemy się zbyt późno, a na interesujące miejsca natrafiamy często przypadkiem. Ten profil ma powoli zacząć to zmieniać. 

Na profilu umieszczane będą krótkie opisy np. lokali gastronomicznych czy też sklepów i innych obiektów handlowych. Ale nie tylko. Przy okazji informacji o ofercie danego lokalu, będzie można dowiedzieć się np. o historii kamienicy, w której znajduje się dana restauracja, spojrzeć na jej odnowioną elewację czy też przeczytać ciekawostkę związaną z daną ulicą. 

Obszar obejmować będzie Stare Miasto i Śródmieście, a pierwszeństwo prezentacji oferty handlowej, będą miały punkty biorące udział w „Niedzieli Handlowej”. To nowe wydarzenie wykorzystujące potencjał tych dni, w których centra handlowe są zamknięte. Oprócz spaceru i wizyty w restauracji będzie można zajrzeć do sklepów, prowadzonych przez właścicieli, otwartych między godz. 11.00 - 15.00.

„Niedziele Handlowe” odbywać się będą raz w miesiącu, a towarzyszyć im będą dodatkowe, atrakcyjne wydarzenia w przestrzeni miejskiej. Pierwsza taka niedziela zaplanowana jest na 7 kwietnia – jej tematem przewodnim będzie święto kawy i sztuki CoffART. 

Po pierwszej „Niedzieli Handlowej” będą się one odbywać cyklicznie w każdą drugą niedzielę miesiąca. 

Sama strona ma być kolejnym czynnikiem wpływających na ożywienie centrum, a jednym z głównych celów tej inicjatywy jest zainteresowanie i przyciągnięcie jak największej liczby bydgoszczan do serca miasta. 

Ponadto, oprócz miejsc komercyjnych, na profilu prezentowanych będzie wiele ciekawych inicjatyw i wydarzeń, z których korzystać można nieodpłatnie. 

„Centrum Miasto” – wejdź TUTAJ. 





UWAGA! TEN SERWIS WYKORZYSTUJE COOKIES
Zapoznaj się z informacją o zasadach zachowania prywatności użytkowników. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na zapisywanie plików cookies na Twoim komputerze.
zamknij komunikat o plikach cookies