Symetryczna kamienica liczy 5 kondygnacji. Została zbudowany w latach 1912-13 według projektu Otto Walthera Utalentowany budowniczy wzniósł również imponujący budynek domu towarowego u zbiegu z ulicą Gdańską. Kamienicę wzniesiono na planie litery „U”. Wyróżnia ją od strony frontowej masywny ryzalit oraz liczne zdobienia. W skrajnych częściach budynku na wysokości I. i II. piętra umieszczono loggie zdobione rozbudowaną płaskorzeźbą. Charakterystycznym elementem kamienicy jest płaskorzeźba jeźdźca na koniu nad sienią wjazdową. Równie ciekawie prezentuje się część budynku od strony dziedzińca. Gzymsy, wykusze, balkony i zachowana symetria sprawiają, że budynek charakteryzuje wyjątkowa elegancja. Podkreśli ją z pewnością prowadzony gruntowny remont.
Inwestor zrealizował już szereg prac m.in. przy konstrukcji kamienicy, wymianie stropów. Obecnie prowadzi prace przy wymianie konstrukcji i pokrycia dachu. Następnie odnawiana ma być fasada kamienicy. Na końcu zaplanowano również urządzenie zielonego dziedzińca.
W trakcie prac wiele najstarszych elementów poddawanych jest zabiegom konserwatorskim. Belki, które nie mogą już pełnić roli konstrukcji nośnych wykorzystane zostaną jako elementy dekoracyjne, np. parapety, okładziny wewnętrzne.
W pierwszym etapie powstaje 21 mieszkań o metrażu od 60 do 240 metrów kwadratowych. Na parterze lokalizowane mają być też lokale usługowe. Zakończenie tych prac planowane jest w tym roku. W kolejnych etapach inwestor, firma Hunger Development zaplanowała 4 apartamenty o powierzchni od 140 do 250 metrów kwadratowych oraz budowę wielopoziomowego parkingu.
Ulica Dworcowa do 1851 była polną drogą prowadzącą do Koronowa. Rozwój ulicy nastąpił z chwilą wybudowania dworca kolejowego oraz włączenia w obręb miasta gminy Bocianowo. Pierzeje ulicy Dworcowej stanowią w większości kamienice czynszowe wzniesione w latach 1860-1914 w różnych stylach. Najstarsze budynki wzniesiono w stylu klasycznym – zazwyczaj o prostych, symetrycznych fasadach i skromnej dekoracji. Najokazalsze kamienice powstały w na początku XX wieku. Wówczas królowały rozwiązania typowe dla architektury secesyjnej i wczesnego modernizmu. W latach 1886-1889 wzniesiono budynek Dyrekcji Kolei Wschodniej, który był najokazalszym obiektem użyteczności publicznej w całym mieście.
W rewitalizację ulicy Dworcowej oraz jej otoczenia miasto oraz inne podmioty publiczne zainwestowały ponad 300 mln złotych (m.in. nowy dworzec, linia tramwajowa, nowe nawierzchnie, elementy małej architektury). Bardzo ważne dla wizerunku ulicy jest uzupełnienie tych inwestycji także przez poprawę wyglądu prywatnych nieruchomości. W ostatnich latach duży wpływ na zwiększenie liczby remontów w tej części miasta miały też działania nadzoru budowlanego oraz miejskie dotacje na remonty obiektów zabytkowych.