logo miasta - trzy kolorowe spichrze
Translate:

Dostępność architektoniczna budynków Urzędu Miasta Bydgoszczy



Ratusz ul. Jezuicka 1

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    Wejście główne od str. Starego Rynku z podjazdami, bez utrudnień. Wejście boczne od ul. Niedźwiedzia umożliwia dostęp do części parterowej, gdzie mieści się Kancelaria Ogólna, Punkt Obsługi Mieszkańca. Brak dostępu do wyższych kondygnacji w części „A” budynku. Wejście od str. ul. Jezuickiej – niedostępne – schody.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    W głównej części Ratusza jest winda z dojazdem bez utrudnień. Przyciski z opisem Braile.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Nie stosuje się.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    Jedno miejsce przed Ratuszem, tylko na czas pobytu w budynku. Wjazd udostępnia ochrona - tel. 52 58 58 113.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line

    Ratusz ul. Jezuicka 1: Tłumacz migowy na miejscu lub on-line:
    dostępny on-line: w Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym (Wejście boczne od ul. Niedźwiedzia 4/Parter/pokój 11A).

  7. Inne informacje

    Ubikacje dostosowane dla niepełnosprawnych na wózku na parterze.

ul. Jezuicka 2 (Windykacja, Miejski Konserwator Zabytków)

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    Wejście przez 3 stopnie.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    Brak możliwości dotarcia na piętra.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Nie stosuje się.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    Brak miejsc dedykowanych. Ogólnodostępne na terenie Starego Miasta.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Nie ma.

ul. Jezuicka 4A – przejazd do Przyrzecze 7-13

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    Wejście bez utrudnień. Ochrona – informacja.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    Brak możliwości dotarcia na piętra.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Nie stosuje się.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    Brak miejsc dedykowanych. Ogólnodostępne na terenie Starego Miasta.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    nie ma

  7. Inne informacje.

    Ubikacje na parterze przy budynkach ul. Przyrzecze.

ul. Jezuicka 6-14

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    Wejścia przez 1-2 stopnie.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    Brak możliwości dotarcia na piętra.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Nie stosuje się.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    Brak miejsc dedykowanych. Ogólnodostępne na terenie Starego Miasta.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Nie ma.

ul. Jezuicka 14A Biuro Meldunkowe

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    Wejście przez niski 1stopień.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    Okienka dostępne. Punkt KDR i Bydgoskiej Karty 3+ kolejne 2 stopnie.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Nie stosuje się.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    Brak miejsc dedykowanych. Ogólnodostępne na terenie Starego Miasta.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Nie ma.

ul. Jezuicka 16 Podatki

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    Wejście przez 3 stopnie.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    Parter dostępny.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Nie stosuje się.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    Brak miejsc dedykowanych. Ogólnodostępne na terenie Starego Miasta.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Nie ma.

ul. Jezuicka 18 Gońcy

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    Wejście przez 2 stopnie.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    Parter dostępny.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Nie stosuje się.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    Brak miejsc dedykowanych. Ogólnodostępne na terenie Starego Miasta.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Nie ma.

ul. Jezuicka 24

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    Wejście przez 4 stopnie.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    Parter dostępny.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Nie stosuje się.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    Brak miejsc dedykowanych. Ogólnodostępne na terenie Starego Miasta.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Nie ma.

ul. Grudziądzka 9-15 Bud. „A”

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    Wejścia bezpośrednio z ulicy bez barier architektonicznych na 2 kondygnacje.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    W budynku znajdują się 2 windy umożliwiające dotarcie do każdego piętra budynku jak również przejechać do bud. „B” i „C”. Przyciski z opisem Braile i informacją głosową.W części niskiej – dostęp do Małej Sali Obsługi w WUK wymaga pokonania kilkunastu stopni – niedostępna dla osób na wózkach. Obsługa realizowana w Dużej Sali.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Nie stosuje się.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    2 miejsca na ogólnodostępnym parkingu, przy drodze wyjazdowej z parkingu.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Tłumacz migowy na miejscu lub on-line:
    dostępny on-line: w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych w budynku A1 (pokój 101, 107).

  7. Inne informacje.

    Ubikacje dostosowane dla niepełnosprawnych na wózku na parterze.

ul. Grudziądzka 9-15 Bud. „B”

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    Wjazd po pochylni.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    W budynku znajduje się 1 winda umożliwiająca dotarcie do każdego piętra budynku jak również przejechanie do bud. „A” i „C”. Przyciski z opisem Braile.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Nie stosuje się.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    2 miejsca na ogólnodostępnym parkingu, przy drodze wyjazdowej z parkingu. Przy budynku w strefie ograniczonego parkowania, przy podjeździe jest oznakowane miejsce.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Nie ma.

  7. Inne informacje.

    Ubikacja dostosowana dla niepełnosprawnych na wózku na parterze.

ul. Grudziądzka 9-15 Bud. „C”

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    Wjazd bezpośrednio na parter lub z zewnątrz bezpośrednio windą.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    W budynku znajduje się 1 winda umożliwiająca dotarcie do każdego piętra budynku jak również przejechanie do bud. „A” i „B”. Przyciski z opisem Braile.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Nie stosuje się.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    2 miejsca na ogólnodostępnym parkingu, przy drodze wyjazdowej z parkingu. Przy budynku „B” w strefie ograniczonego parkowania, przy podjeździe jest oznakowane miejsce.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Nie ma.

  7. Inne informacje.

    Ubikacja dostosowana dla niepełnosprawnych na wózku na 1 i 2 piętrze.

ul. Grudziądzka 9-15 Bud. „D”

Budynek nie jest przeznaczony do Obsługi mieszkańców, są to głównie pomieszczenia techniczne i gospodarcze. Czasowo wykorzystywane pomieszczenia mają dostęp bezpośredni z parkingu zamkniętego.

ul. Przyrzecze 7-13

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    Wejście bez utrudnień od budynku Jezuicka 4A. Ochrona – informacja. Wejście od strony ul. Przyrzecze niedostępne – schody.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    Brak możliwości dotarcia na piętra.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne

    Nie stosuje się.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    Brak miejsc dedykowanych. Ogólnodostępne na terenie Starego Miasta.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Nie ma.

  7. Inne informacje.

    Ubikacje na parterze przy budynkach ul. Przyrzecze.

ul. Wojska Polskiego 1 – Centrum Handlowe „Zielone Arkady” – Punkt Obsługi Mieszkańców

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    Wejścia bezpośrednio z ulicy bez barier architektonicznych.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    W budynku znajdują się windy umożliwiające dotarcie do każdego piętra budynku.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    W pomieszczeniu POM, nie stosuje się.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych

    Ogólnodostępne parkingi Centrum Handlowego.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Centrum Handlowe „Zielone Arkady” – Punkt Obsługi Mieszkańców: Tłumacz migowy na miejscu lub on-line:
    dostępny on-line: stanowisko ds. rejestracji pojazdów.

  7. Inne informacje.

    Ubikacje dostosowane dla niepełnosprawnych na wózku na piętrach.

ul. Gierczak 6

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    Wejście bez utrudnień od budynku.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    Parter.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Nie stosuje się.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    Brak miejsc dedykowanych. Ogólnodostępne na terenie Osiedla – przed budynkiem.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Tłumacz migowy na miejscu lub on-line:
    dostępny on-line: stanowisko ds. rejestracji pojazdów.

  7. Inne informacje.

    Ubikacje niedostosowane dla niepełnosprawnych na wózku.

ul. Sielanka 8A

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    - Wejście do biur wymaga pokonania kilkunastu schodów. Nie są to wydziały obsługujące mieszkańców.
    - Wejście do Urzędu Stanu Cywilnego – Sala Ślubów wymaga użycia platformy pionowej dla niepełnosprawnych.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    Urzędu Stanu Cywilnego – Sala Ślubów wymaga użycia platformy pionowej dla niepełnosprawnych.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Platforma pionowa przy wejściu do USC. Przy furtce wjazdowej i podjeździe znajdują się domofony umożliwiające wezwanie pomocy przy wjeździe. Platforma może być obsługiwana przez osobę na wózku.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    Miejsce dedykowane. Parking przed budynkiem.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Nie ma.

  7. Inne informacje.

    Ubikacja niedostosowana dla niepełnosprawnych na wózku. Obecnie problemem może okazać się wąski przejazd przez drzwi do ubikacji. Planowana modernizacja (obecnie wykonany projekt i środki przekazane do WIM).

ul. Wojska Polskiego 65 – Świadczenia Rodzinne i BOK

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    Wjazd po pochylni na parter.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    W budynku znajduje się winda umożliwiająca dotarcie do każdego piętra budynku. Przyciski z opisem Braile.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Pochylnia – wjazd na parter poczekalni.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    Miejsca na ogólnodostępnym parkingu przed budynkiem.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Tłumacz on-line na parterze, w pobliżu poczekalni – pok.44.

  7. Inne informacje.

    Ubikacje dostosowane dla niepełnosprawnych na wózku na parterze i 2 piętrze w Wydziale Świadczeń Rodzinnych.

     

    ul. Jagiellońska 61 - Biuro Zdrowia i Polityki Społecznej, Biuro Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych

     

    1. Dostępność wejścia do budynku.

    Wejście bezpośrednio z ulicy bez barier architektonicznych, wyraźnie oznakowane czerwoną tablicą. Przy drzwiach wejściowych z lewej strony znajduje się domofon umożliwiający wejście do budynku.

    2. Dostępność korytarzy i wind.

    Budynek 3 kondygnacyjny. W korytarzu znajdują się drzwi wahadłowe. Zapewniony dostęp tylko na 1 kondygnację. Przestrzenie komunikacyjne wolne od barier.

    3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Nie stosuje się.

    4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    2 oznakowane miejsca na ogólnodostępnym parkingu za budynkiem.

    5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

    6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Nie ma.

    7. Inne.

    Toaleta na 1 kondygnacji budynku dostosowana dla niepełnosprawnych na wózku / osób z ograniczeniami ruchu.
    Telefon do sekretariatu: (52) 58 58 913

    ul. Gdańska 5 - Bydgoskie Centrum Organizacji Pozarządowych i Wolontariatu

     

    1. Dostępność wejścia do budynku.

    Wejście bezpośrednio z ulicy bez barier architektonicznych z lekkim najazdem, wyraźnie oznakowane czerwoną tablicą.

    2. Dostępność korytarzy i wind.

    Budynek 2 kondygnacyjny. W budynku znajduje się jedna winda umożliwiająca dotarcie na 1 piętro budynku. Przestrzenie komunikacyjne wolne od barier.

    3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Budynek został wyposażony w system TOTUPOINT ułatwiający poruszanie się po obiekcie osobom z dysfunkcją wzroku.

    4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    Brak miejsc dedykowanych. Ogólnodostępne na terenie Śródmieścia.

    5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).
    Nie ma ograniczeń.

    6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Nie ma.

    7. Inne

    Toaleta na 2 kondygnacji budynku dostosowana dla niepełnosprawnych na wózku / osób z ograniczeniami ruchu.
    Telefon do punktu obsługi: (52) 58 59 111

    ul. Dworcowa 3 - Bydgoskie Biuro Seniora

    1. Dostępność wejścia do budynku.

    Wejście bezpośrednio z ulicy bez barier architektonicznych z lekkim najazdem, wyraźnie oznakowane czerwoną tablicą.

    2. Dostępność korytarzy i wind.

    Budynek 2 kondygnacyjny. W budynku znajduje się jedna winda umożliwiająca dotarcie na 1 piętro budynku. Przestrzenie komunikacyjne wolne od barier.

    3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Nie stosuje się.

    4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    Brak miejsc dedykowanych. Ogólnodostępne na terenie Śródmieścia.

    5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

    6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Nie ma.

    7. Inne.

    Toaleta na 1 kondygnacji budynku dostosowana dla niepełnosprawnych na wózku / osób z ograniczeniami ruchu.
    Telefon do punktu obsługi: (52) 58 58 854.


UWAGA! TEN SERWIS WYKORZYSTUJE COOKIES
Zapoznaj się z informacją o zasadach zachowania prywatności użytkowników. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na zapisywanie plików cookies na Twoim komputerze.
zamknij komunikat o plikach cookies