logo miasta - trzy kolorowe spichrze
Translate:

Dostępność architektoniczna budynków Urzędu Miasta Bydgoszczy



Ratusz ul. Jezuicka 1

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    Wejście główne od str. Starego Rynku z podjazdami, bez utrudnień. Wejście boczne od ul. Niedźwiedzia umożliwia dostęp do części parterowej, gdzie mieści się Kancelaria Ogólna, Punkt Obsługi Mieszkańca. Brak dostępu do wyższych kondygnacji w części „A” budynku. Wejście od str. ul. Jezuickiej – niedostępne – schody.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    W głównej części Ratusza jest winda z dojazdem bez utrudnień. Przyciski z opisem Braile.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Nie stosuje się.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    Jedno miejsce przed Ratuszem, tylko na czas pobytu w budynku. Wjazd udostępnia ochrona - tel. 52 58 58 113.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line

    Ratusz ul. Jezuicka 1: Tłumacz migowy na miejscu lub on-line:
    dostępny on-line: w Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym (Wejście boczne od ul. Niedźwiedzia 4/Parter/pokój 11A).

  7. Inne informacje

    Ubikacje dostosowane dla niepełnosprawnych na wózku na parterze.

ul. Jezuicka 2 (Windykacja, Miejski Konserwator Zabytków)

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    Wejście przez 3 stopnie.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    Brak możliwości dotarcia na piętra.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Nie stosuje się.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    Brak miejsc dedykowanych. Ogólnodostępne na terenie Starego Miasta.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Nie ma.

ul. Jezuicka 4A – przejazd do Przyrzecze 7-13

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    Wejście bez utrudnień. Ochrona – informacja.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    Brak możliwości dotarcia na piętra.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Nie stosuje się.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    Brak miejsc dedykowanych. Ogólnodostępne na terenie Starego Miasta.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    nie ma

  7. Inne informacje.

    Ubikacje na parterze przy budynkach ul. Przyrzecze.

ul. Jezuicka 6-14

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    Wejścia przez 1-2 stopnie.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    Brak możliwości dotarcia na piętra.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Nie stosuje się.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    Brak miejsc dedykowanych. Ogólnodostępne na terenie Starego Miasta.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Nie ma.

ul. Jezuicka 14A Biuro Meldunkowe

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    Wejście przez niski 1stopień.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    Okienka dostępne. Punkt KDR i Bydgoskiej Karty 3+ kolejne 2 stopnie.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Nie stosuje się.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    Brak miejsc dedykowanych. Ogólnodostępne na terenie Starego Miasta.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Nie ma.

ul. Jezuicka 16 Podatki

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    Wejście przez 3 stopnie.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    Parter dostępny.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Nie stosuje się.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    Brak miejsc dedykowanych. Ogólnodostępne na terenie Starego Miasta.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Nie ma.

ul. Jezuicka 18 Gońcy

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    Wejście przez 2 stopnie.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    Parter dostępny.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Nie stosuje się.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    Brak miejsc dedykowanych. Ogólnodostępne na terenie Starego Miasta.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Nie ma.

ul. Jezuicka 24

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    Wejście przez 4 stopnie.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    Parter dostępny.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Nie stosuje się.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    Brak miejsc dedykowanych. Ogólnodostępne na terenie Starego Miasta.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Nie ma.

ul. Grudziądzka 9-15 Bud. „A”

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    Wejścia bezpośrednio z ulicy bez barier architektonicznych na 2 kondygnacje.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    W budynku znajdują się 2 windy umożliwiające dotarcie do każdego piętra budynku jak również przejechać do bud. „B” i „C”. Przyciski z opisem Braile i informacją głosową.W części niskiej – dostęp do Małej Sali Obsługi w WUK wymaga pokonania kilkunastu stopni – niedostępna dla osób na wózkach. Obsługa realizowana w Dużej Sali.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Nie stosuje się.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    2 miejsca na ogólnodostępnym parkingu, przy drodze wyjazdowej z parkingu.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Tłumacz migowy na miejscu lub on-line:
    dostępny on-line: w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych w budynku A1 (pokój 101, 107).

  7. Inne informacje.

    Ubikacje dostosowane dla niepełnosprawnych na wózku na parterze.

ul. Grudziądzka 9-15 Bud. „B”

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    Wjazd po pochylni.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    W budynku znajduje się 1 winda umożliwiająca dotarcie do każdego piętra budynku jak również przejechanie do bud. „A” i „C”. Przyciski z opisem Braile.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Nie stosuje się.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    2 miejsca na ogólnodostępnym parkingu, przy drodze wyjazdowej z parkingu. Przy budynku w strefie ograniczonego parkowania, przy podjeździe jest oznakowane miejsce.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Nie ma.

  7. Inne informacje.

    Ubikacja dostosowana dla niepełnosprawnych na wózku na parterze.

ul. Grudziądzka 9-15 Bud. „C”

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    Wjazd bezpośrednio na parter lub z zewnątrz bezpośrednio windą.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    W budynku znajduje się 1 winda umożliwiająca dotarcie do każdego piętra budynku jak również przejechanie do bud. „A” i „B”. Przyciski z opisem Braile.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Nie stosuje się.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    2 miejsca na ogólnodostępnym parkingu, przy drodze wyjazdowej z parkingu. Przy budynku „B” w strefie ograniczonego parkowania, przy podjeździe jest oznakowane miejsce.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Nie ma.

  7. Inne informacje.

    Ubikacja dostosowana dla niepełnosprawnych na wózku na 1 i 2 piętrze.

ul. Grudziądzka 9-15 Bud. „D”

Budynek nie jest przeznaczony do Obsługi mieszkańców, są to głównie pomieszczenia techniczne i gospodarcze. Czasowo wykorzystywane pomieszczenia mają dostęp bezpośredni z parkingu zamkniętego.

ul. Przyrzecze 7-13

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    Wejście bez utrudnień od budynku Jezuicka 4A. Ochrona – informacja. Wejście od strony ul. Przyrzecze niedostępne – schody.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    Brak możliwości dotarcia na piętra.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne

    Nie stosuje się.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    Brak miejsc dedykowanych. Ogólnodostępne na terenie Starego Miasta.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Nie ma.

  7. Inne informacje.

    Ubikacje na parterze przy budynkach ul. Przyrzecze.

ul. Wojska Polskiego 1 – Centrum Handlowe „Zielone Arkady” – Punkt Obsługi Mieszkańców

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    Wejścia bezpośrednio z ulicy bez barier architektonicznych.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    W budynku znajdują się windy umożliwiające dotarcie do każdego piętra budynku.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    W pomieszczeniu POM, nie stosuje się.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych

    Ogólnodostępne parkingi Centrum Handlowego.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Centrum Handlowe „Zielone Arkady” – Punkt Obsługi Mieszkańców: Tłumacz migowy na miejscu lub on-line:
    dostępny on-line: stanowisko ds. rejestracji pojazdów.

  7. Inne informacje.

    Ubikacje dostosowane dla niepełnosprawnych na wózku na piętrach.

ul. Gierczak 6

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    Wejście bez utrudnień od budynku.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    Parter.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Nie stosuje się.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    Brak miejsc dedykowanych. Ogólnodostępne na terenie Osiedla – przed budynkiem.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Tłumacz migowy na miejscu lub on-line:
    dostępny on-line: stanowisko ds. rejestracji pojazdów.

  7. Inne informacje.

    Ubikacje niedostosowane dla niepełnosprawnych na wózku.

ul. Sielanka 8A

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    - Wejście do biur wymaga pokonania kilkunastu schodów. Nie są to wydziały obsługujące mieszkańców.
    - Wejście do Urzędu Stanu Cywilnego – Sala Ślubów wymaga użycia platformy pionowej dla niepełnosprawnych.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    Urzędu Stanu Cywilnego – Sala Ślubów wymaga użycia platformy pionowej dla niepełnosprawnych.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Platforma pionowa przy wejściu do USC. Przy furtce wjazdowej i podjeździe znajdują się domofony umożliwiające wezwanie pomocy przy wjeździe. Platforma może być obsługiwana przez osobę na wózku.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    Miejsce dedykowane. Parking przed budynkiem.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Nie ma.

  7. Inne informacje.

    Ubikacja niedostosowana dla niepełnosprawnych na wózku. Obecnie problemem może okazać się wąski przejazd przez drzwi do ubikacji. Planowana modernizacja (obecnie wykonany projekt i środki przekazane do WIM).

ul. Wojska Polskiego 65 – Świadczenia Rodzinne i BOK

  1. Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.

    Wjazd po pochylni na parter.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    W budynku znajduje się winda umożliwiająca dotarcie do każdego piętra budynku. Przyciski z opisem Braile.

  3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Pochylnia – wjazd na parter poczekalni.

  4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    Miejsca na ogólnodostępnym parkingu przed budynkiem.

  5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

  6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Tłumacz on-line na parterze, w pobliżu poczekalni – pok.44.

  7. Inne informacje.

    Ubikacje dostosowane dla niepełnosprawnych na wózku na parterze i 2 piętrze w Wydziale Świadczeń Rodzinnych.

     

    ul. Jagiellońska 61 - Biuro Zdrowia i Polityki Społecznej, Biuro Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych

     

    1. Dostępność wejścia do budynku.

    Wejście bezpośrednio z ulicy bez barier architektonicznych, wyraźnie oznakowane czerwoną tablicą. Przy drzwiach wejściowych z lewej strony znajduje się domofon umożliwiający wejście do budynku.

    2. Dostępność korytarzy i wind.

    Budynek 3 kondygnacyjny. W korytarzu znajdują się drzwi wahadłowe. Zapewniony dostęp tylko na 1 kondygnację. Przestrzenie komunikacyjne wolne od barier.

    3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Nie stosuje się.

    4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    2 oznakowane miejsca na ogólnodostępnym parkingu za budynkiem.

    5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

    6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Nie ma.

    7. Inne.

    Toaleta na 1 kondygnacji budynku dostosowana dla niepełnosprawnych na wózku / osób z ograniczeniami ruchu.
    Telefon do sekretariatu: (52) 58 58 913

    ul. Gdańska 5 - Bydgoskie Centrum Organizacji Pozarządowych i Wolontariatu

     

    1. Dostępność wejścia do budynku.

    Wejście bezpośrednio z ulicy bez barier architektonicznych z lekkim najazdem, wyraźnie oznakowane czerwoną tablicą.

    2. Dostępność korytarzy i wind.

    Budynek 2 kondygnacyjny. W budynku znajduje się jedna winda umożliwiająca dotarcie na 1 piętro budynku. Przestrzenie komunikacyjne wolne od barier.

    3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Budynek został wyposażony w system TOTUPOINT ułatwiający poruszanie się po obiekcie osobom z dysfunkcją wzroku.

    4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    Brak miejsc dedykowanych. Ogólnodostępne na terenie Śródmieścia.

    5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).
    Nie ma ograniczeń.

    6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Nie ma.

    7. Inne

    Toaleta na 2 kondygnacji budynku dostosowana dla niepełnosprawnych na wózku / osób z ograniczeniami ruchu.
    Telefon do punktu obsługi: (52) 58 59 111

    ul. Dworcowa 3 - Bydgoskie Biuro Seniora

    1. Dostępność wejścia do budynku.

    Wejście bezpośrednio z ulicy bez barier architektonicznych z lekkim najazdem, wyraźnie oznakowane czerwoną tablicą.

    2. Dostępność korytarzy i wind.

    Budynek 2 kondygnacyjny. W budynku znajduje się jedna winda umożliwiająca dotarcie na 1 piętro budynku. Przestrzenie komunikacyjne wolne od barier.

    3. Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.

    Nie stosuje się.

    4. Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.

    Brak miejsc dedykowanych. Ogólnodostępne na terenie Śródmieścia.

    5. Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).

    Nie ma ograniczeń.

    6. Tłumacz migowy na miejscu lub on-line.

    Nie ma.

    7. Inne.

    Toaleta na 1 kondygnacji budynku dostosowana dla niepełnosprawnych na wózku / osób z ograniczeniami ruchu.
    Telefon do punktu obsługi: (52) 58 58 854.