logo miasta - trzy kolorowe spichrze
Translate:

Raport dobowy Powiat



Bydgoszcz, dnia 11 lipca 2025 r.

RAPORT DOBOWY
o sytuacji na terenie Powiatu Bydgoskiego
za okres od godz. 600 dnia 10 lipca 2025 r. do godz. 600 dnia 11 lipca 2025 r.

I. Nadawca: Gminne Centrum Zarządzania Kryzysowego Koronowo
1.Rodzaj zdarzenia:
Wywrócona łódź żaglowa - Zalew Koronowski, 10.07.2025r. godz. 15:05. W wyniku silnego podmuchu wiatru, doszło do wywrócenia niewielkiej łodzi żaglowej. Brak osób poszkodowanych.
2.Sposób załatwienia sprawy: Udział: 1 zastęp OSP KSRG ze sprzętem pływającym, 1 załoga WOPR ze sprzętem pływającym oraz 1 patrol Policji ze sprzętem pływającym.

II. Nadawca: Gminny Punkt Kontaktowy, Gmina Solec Kujawski
1.Rodzaj zdarzenia:
Zanotowano: 3 interwencje ogółem w tym 1 domowa, 3 przestępstwa kryminalne.
1) 10.07.2025r godz. 9:28, ul. 23 Stycznia (skwer Jordana) Solec Kujawski – złamane drzewo. 2) 10.07.2025r godz. 15:38, ul. Dworcowa ( dworzec kolejowy) Solec Kujawski – awaria windy na dworcu PKP, zniesienie osoby niepełnosprawnej z peronu.
2.Sposób załatwienia sprawy: Interwencja patrolu KP Solec Kujawski. 1 i 2, wyjazd jednostki OSP Solec Kujawski.
 
III. Nadawca: Gminny Punkt Kontaktowy, Gmina Osielsko
1. Rodzaj zdarzenia:
Brak zdarzeń.
2.Sposób załatwienia sprawy:

IV. Nadawca: Gminny Punkt Kontaktowy, Gmina Nowa Wieś Wielka
1.Rodzaj zdarzenia:
Brak zdarzeń.
2.Sposób załatwienia sprawy:

V. Nadawca: Gminny Punkt Kontaktowy, Gmina Białe Błota
1.Rodzaj zdarzenia:
Brak zdarzeń.
2.Sposób załatwienia sprawy:

VI. Nadawca: Gminny Punkt Kontaktowy, Gmina Sicienko
1.Rodzaj zdarzenia:
Brak zdarzeń.
2.Sposób załatwienia sprawy:

VII. Nadawca: Gminny Punkt Kontaktowy, Gmina Dąbrowa Chełmińska
1.Rodzaj zdarzenia:
Brak zdarzeń.
2.Sposób załatwienia sprawy:

VIII. Nadawca: Gminny Punkt Kontaktowy, Gmina Dobrcz
1.Rodzaj zdarzenia:
Brak zdarzeń.
2.Sposób załatwienia sprawy:  

Dyżurny
Bydgoskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego